• ca
  • en
  • es

Institucional

ACORDS PLENARI EXTRAORDINARI 27/JUNY/2015
(SESSIÓ I, ORGANITZATIVA DE L’AJUNTAMENT)
Còpia del contingut dels ACORDS adoptats en el Plenari Extraordinari de data 27/Juny/2015 (Sessió I “Organitzativa”), per majoria absoluta de la Corporació en tot cas, i a reserva dels termes que resulten de l’aprovació de l’acta corresponent:

<

Es va donar compte pel Sr. Secretari de l’esborrany de l’acta de la sessió anterior, Ple Extraordinari de data 13/06/2015, corresponent a la sessió de Constitució de l’Ajuntament i elecció d’Alcalde, la qual va ser sotmesa a votació resultant aprovada amb el vot favorable de tots els regidors assistents, 4 del Grup Compromís i 2 del Grup Partit Popular (sis dels set que constitueixen el nombre legal de membres de la Corporació) i, per tant, per majoria absoluta de la mateixa.
2.- DONAR COMPTE DE LA CONSTITUCIÓ DELS GRUPS POLÍTICS MUNICIPALS I DE LA DESIGNACIÓ DELS SEUS PORTAVEUS.

La Presidència dona compte del fet que, dins del terme previst a estos efectes, de conformitat amb el que disposa la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de Règim Local de la Comunitat Valenciana, Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, i Reial Decret 2568/1986, de 26 de novembre, pel que s’aprova el Reglament d’Organització i Funcionament de les Entitats Locals, s’han constituït els Grups Polítics Municipals i s’han designat als seus Portaveus segons els escrits presentats pels mateixos, sent estos els següents:

2.1.- GRUP “PARTIDO POPULAR”.

Sobre la base de l’anteriorment establit, mitjançant escrit presentat en data 16 de juny de 2015, amb Registre d’Entrada nº 508, es constitueix com a Grup Polític Municipal el denominat “PARTIDO POPULAR”, integrat pels següents Regidors:

-Marie Sylvie Verdú Monllor
-Eduardo Pelús Sentí
-Javier Oliver Ferrer

Es designa Portaveu del referit Grup Polític Municipal “PARTIDO POPULAR” a Marie Sylvie Verdú Monllor, i com a Portaveu-suplent al regidor Eduardo Pelús Sentí.

2.2.- GRUP “COALICIÓ COMPROMÍS”.

Sobre la base de l’anteriorment establit, mitjançant escrit presentat en data 19 de juny de 2015, amb Registre d’Entrada nº 528, es constitueix com a Grup Polític Municipal el denominat “COALICIÓ COMPROMÍS”, integrat pels següents Regidors:

-José Vicente Rovira Ferrando
-Rosa María Moll Briones
-Josep Ochoa Monzó
-Irene Torralba Perelló

Es designa Portaveu del referit Grup Polític Municipal “COALICIÓ COMPROMÍS” a José Vicente Rovira Ferrando, i com a Portaveus-suplents del mateix, a Rosa María Moll Briones, Josep Ochoa Monzó i Irene Torralba Perelló.

Tots els membres assistents al Ple es donen per assabentats de la constitució i composició dels Grups Polítics Municipals, així com de la designació dels seus Portaveus.
3.- DETERMINACIÓ DE LA PERIODICITAT I RÈGIM SESSIONS PLENÀRIES.

A tenor d’allò disposat a l’article 46.2. a) LRBRL, en relació amb l’article 78 ROF, per la Presidència es proposa a l’Ajuntament ple, la següent proposta d’acord:

PRIMER.- L’Ajuntament del Ràfol d’Almúnia celebrarà sessió ordinària cada tres mesos.

SEGON.- Les sessions ordinàries del Plenari de la Corporació es celebraran el primer dissabte dels mesos de març, juny, setembre i desembre (si dit dissabte fóra festiu, se celebrarà el següent dissabte hàbil), en el Saló de Sessions de l’Ajuntament, a les 12:00 hores.

Tanmateix, es podrà variar tant els dies com l’hora relatats en funció de les necessitats sobrevingudes i en ordre a garantir el bon funcionament d’esta Administració.

TERCER.- El Plenari celebrarà sessió extraordinària quan haja lloc, segons les previsions legals al respecte.

QUART.- La convocatòria a les sessions plenàries de la Corporació s’efectuaran mitjançant correu electrònic, al compte de correu que cada membre de la Corporació facilitarà a l’efecte en la secretaria de l’Ajuntament.

I sotmesa la proposta a votació, el Plenari de la Corporació Local, amb el vot a favor de tots els regidors presents, 4 del Grup Compromís i 2 del Grup Partit Popular (sis dels set que constitueixen el nombre legal de membres de la Corporació) i, per tant, per majoria absoluta de la mateixa, acorda aprovar la proposta en tots els seus termes.
4.- DONAR COMPTE NOMENAMENT DE TINENTS D’ALCALDE.

Es dóna compte del Decret d’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, sobre nomenament de Tinences d’Alcaldia, amb el contingut següent:
<<Després de les eleccions locals del passat dia 24 de maig de 2015 i constituïda la Corporació en sessió extraordinària el dia 13 de juny de 2015; De conformitat amb el que disposa l’article 21.2 i 23.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril; article 22 del Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d’abril i article 46 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, RESOLC: 1. Nomenar com a titulars de les tinences d’Alcaldia als regidors següents: 1ª tinència d’Alcaldia: Rosa María Moll Briones 2ª tinència d’Alcaldia: Josep Ochoa Monzó 2. Correspondrà als nomenats substituir, per la seua orde de nomenament, a esta Alcaldia en l’exercici de les seues atribucions en els supòsits legalment previstos. 3. Notificar esta resolució a les persones designades a fi que presten, si és el cas, l’acceptació de tals càrrecs. 4. Remetre anunci dels nomenaments esmentats per a la seua inserció en el butlletí oficial de la província i publicar-los igualment en el tauler d’anuncis municipal. 5. Donar compte d’esta resolució al Ple en la primera sessió que se celebre. 6. Els nomenaments efectuats seran efectius des de l’endemà de la data d’esta resolució.>>.

Tots els membres assistents al Plenari es donen per assabentats de la dita resolució.
5.- DONAR COMPTE DELEGACIONS D’ÀREES O SERVEIS MUNICIPALS A FAVOR DE REGIDORS.

Es dóna compte del Decret d’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, en matèria de delegacions d’àrees o serveis municipals a favor de regidors, amb el contingut següent:

<<Després de les eleccions locals del passat dia 24 de maig de 2015 i constituïda la Corporació en sessió extraordinària el dia 13 de juny de 2015, amb l’objecte d’agilitzar i aconseguir una major eficàcia en la gestió municipal, esta Alcaldia, de conformitat amb el que disposa l’article 21.3 i 23.4 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, en la nova redacció donada a la mateix per la Llei 11/1999, de 21 d’abril; i 43, 44, 45 i 51 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre del Reglamento d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, considera necessari procedir a l’establiment d’un règim de delegacions de competències a favor d’altres regidors; Considerant que de conformitat amb la legislació a què s’ha fet referència anteriorment, esta Alcaldia pot delegar l’exercici de les seues atribucions sempre que no es troben dins dels supòsits previstos per l’article 21.3 de la Llei Reguladora de les Bases de Règim Local, en la seua redacció actual, i per l’article 13 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la nova redacció donada al mateix per la Llei 4/1999, de 13 de gener, en els que es regulen les competències que no poden ser objecte de delegació. Per la qual cosa, esta Alcaldia, en ús de les atribucions que legalment té conferides, RESOLC: 1.- Efectuar les delegacions següents, respecte de les distintes àrees o servicis municipals que s’especifiquen, a favor dels regidors que a continuació s’indiquen: Àrea o servici municipal Regidor/a delegat/ada Cultura, Urbanisme, Participació Ciutadana i Transparència: Josep Ochoa Monzó Festes i Joventut: Irene Torralba Perelló Serveis Socials, Sanitat, Igualtat i Esports: Rosa Maria Moll Briones L’Alcaldia, en virtut de la seva pròpia competència, es reserva les atribucions referides a la resta d’Àrees d’actuació que no han estat objecte de delegació, entre les que es troben, sense pretensió de ser un “numerus clausus”, les següents: Economia i Hisenda, Educació, Infraestructures, Manteniment i Agricultura. 2.- Les delegacions generals efectuades comprendran tant les facultats de direcció, organització interna i gestió de les corresponents Àrees o servicis, com també la facultat de resoldre per mitjà d’actes administratius que afecten a tercers. Amés, inclou la firma de quants documents de tràmit o definitius, inclosos la proposta de resolució i els decrets, siguen necessaris per a l’execució de les dites delegacions en relació amb les matèries objecte de les Àrees corresponents, i referides a totes les atribucions delegables per l’Alcaldia que recull l’article 21 de la LRBRL. 3.- Delegar de forma indistinta en tots els Regidors d’este Ajuntament les competències que a esta Alcaldia li atorga l’article 51.1 del Codi Civil, en la nova redacció donada al mateix per la Llei 35/1994, de 23 de desembre, per a autoritzar els matrimonis civils que es celebren en este Terme Municipal. Esta delegació faculta tots els Regidors per a autoritzar matrimonis civils, sense que en una mateixa cerimònia puga intervindre més d’un d’ells. 4.-Les atribucions delegades s’hauran d’exercir en els termes i dins dels límits d’esta delegació, no sent susceptibles de ser delegades pels seus titulars en un altre òrgan o regidor. En el text de les resolucions adoptades pels Regidors en virtut d’esta delegació, s’haurà de fer constar esta circumstància, per mitjà de la inclusió en la part expositiva del text següent: “Per tot això, en exercici de les competències que m’han sigut conferides en virtut de la delegació efectuada per l’Alcaldia d’este Ajuntament, mitjançant Decret núm. ……., de data …………”. Les resolucions que s’adopten per delegació s’entendran dictades per esta Alcaldia, com titular de la competència originària, a qui s’haurà de mantindre informat de l’exercici de la delegació, i gaudiran, per tant, d’executivitat i presumpció de legitimitat. 5.-De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglamente d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, estes delegacions tindran efecte des de l’endemà a la data de notificació d’este Decret als Regidors afectats, i seran de caràcter indefinit, sense perjuí de la potestat d’avocació d’esta Alcaldia. En cas d’absència, vacant, malaltia o qualsevol altre impediment dels Regidors delegats, esta Alcaldia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com titular de la competència originària, entenent-se a estos efectes exercitada la potestat d’avocació basant-se en la present resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en este sentit. 6.-Notificar esta resolució als Regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si dins del termini de les 24 hores següents no es manifesta res en contra o es fa ús de la delegació, tot això sense perjudici de que les delegacions conferides seran efectives des de l’endemà de la data d’esta resolució. 7.- Remetre anunci de les delegacions esmentades per a la seua inserció en el butlletí oficial de la província i publicar-les igualment en el tauler d’anuncis municipal. 8.- Donar compte d’esta resolució al Ple en la primera sessió que es celebre.>>

Tots els membres assistents al Plenari es donen per assabentats de la dita resolució, sobre delegacions efectuades a regidors.

6.- CONSTITUCIÓ I COMPOSICIÓ DE LA COMISSIÓ ESPECIAL DE COMPTES I D’HISENDA.

Per a donar compliment a lo establert en els articles 119.1.c) y 127 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel que s’aprova el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, en relació amb el que disposa els articles 20 i 116 de la Llei 7/1985, de 2 d’Abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, així com a article 31 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de Règim Local de la Comunitat Valenciana, sobre constitució i composició de la Comissió Especial de Comptes, d’existència preceptiva, es proposa a la consideració del Plenari:

PRIMER.- La constitució de la Comissió Especial de Comptes, a la que correspondrà exclusivament i de conformitat amb el que disposa l’article 127 del ROF, l’examen, estudi i informe de tots els comptes pressupostaris i extra-pressupostaris que requerisquen aprovació plenària, d’acord amb la legislació vigent.

SEGON.- La seua composició s’acomodarà a la proporcionalitat existent entre els distints grups polítics representats en la Corporació, i sense que això supose una reproducció del Plenari Municipal.

Donat que sols existeix dos grups polítics, es proposa mantenir la proporcionalitat de dos a un respecte als regidors de cadascú, segons la següent composició:
-El President
-Un vocal del Grup Compromís
-Un vocal del Grup Partit Popular

TERCER.- Règim de Sessions: es celebraran sempre que reglamentàriament estiguin necessàries per a l’informe dels comptes corresponents.

QUART.- La Comissió Especial de Comptes podrà actuar com a Comissió Informativa d’Hisenda per als assumptes relatius a economia i hisenda de l’entitat.

Sotmesa a votació la proposta, resulta la mateixa aprovada amb el vot a favor de tots els regidors presents, 4 del Grup Compromís i 2 del Grup Partit Popular (sis dels set que constitueixen el nombre legal de membres de la Corporació) i, per tant, per majoria absoluta de la mateix.
Seguidament, a sol·licitud de l’Alcaldia, per part de cada grup polític es designen els membres que integraran la Comissió Especial de Comptes i d’Hisenda, resultant la següent composició:
President: José Vicente Rovira Ferrando, Alcalde-President.
Vocals: Josep Ochoa Monzó, pel Grup Compromís.
Marie Sylvie Verdú Monllor, pel Grup Partit Popular.

7.- SUPRESSIO DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL.

L’objecte de la Junta de Govern Local es el recolzament i l’assistència permanent a l’Alcaldia en l’exercici de les seves atribucions, així com exercir, en el seu cas, les atribucions que l’Alcalde o el Ple li delegue, així com les que li atribueixen les lleis. I ajusta el seu funcionament al disposat als articles 112 i 113 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel que s’aprova el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.

La Junta de Govern no es obligatòria en els municipis de menys de 5.000 habitants (art. 20.1.b) Llei Reguladora Bases Règim Local).

Ací tenim que en sessió plenària de data 9 de març de 2013 s’havia constituït la Junta de Govern Local, designant-se posteriorment als seus membres.

Per part de l’Alcaldia es proposa al Ple deixar sense efecte aquell acord, suprimint la Junta de Govern Local, deixant-la com a no constituïda a tots els efectes.
Sotmesa a votació la proposta, resulta la mateixa aprovada amb el vot a favor de tots els regidors presents, 4 del Grup Compromís i 2 del Grup Partit Popular (sis dels set que constitueixen el nombre legal de membres de la Corporació) i, per tant, per majoria absoluta de la Corporació en tot cas.

8.- NOMENAMENT REPRESENTANTS DE LA CORPORACIÓ EN ÒRGANS COL·LEGIATS, COMPETÈNCIA DEL PLE.

Per la Presidència s’eleva al Ple la següent proposta relativa al nomenament, d’entre els Regidors electes, dels següents Representants de l’Ajuntament en òrgans col·legiats, a l’empara del que disposa als articles 20 de la Llei 7/1985, de 2 d’Abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, i 38 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel que s’aprova el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals:

– Mancomunitat Circuit Cultural Comarcal de la Marina Alta (MACMA):

Apart de l’Alcalde, José Vicente Rovira Ferrando, qui estatutàriament es membre nat de la Mancomunitat, es designa a:

o Josep Ochoa Monzó (Vocal).

I com a suplent d’aquest, cas de requerir-se, a Irene Torralba Perelló.

– Mancomunitat de Serveis Socials de la Marina Alta (MASSMA):

Apart de l’Alcalde, José Vicente Rovira Ferrando, qui estatutàriament es membre nat de la Mancomunitat, es designa a:

o Rosa María Moll Briones (Vocal).

I com a suplent d’aquesta, cas de requerir-se, a Irene Torralba Perelló.

-Mancomunitat Intermunicipal La Rectoria:

Apart de l’Alcalde, José Vicente Rovira Ferrando, qui estatutàriament es membre nat de la Mancomunitat, es designa a:
o Rosa Maria Moll Briones (Vocal).

I com a suplent d’aquesta, cas de requerir-se, a Irene Torralba Perelló.

-Consorci Provincial per a el Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant:

Titular: Josep Ochoa Monzó
Suplent: José Vicente Rovira Ferrando

– Consell Escolar:

Titular: Irene Torralba Perelló
Suplent: José Vicente Rovira Ferrando

– Consorci per a la Execució de les previsions del Pla Zonal de Residus 6, Àrea de Gestió A1 (gestiona la Planta de El Campello):

Titular: Josep Ochoa Monzó
Suplent: José Vicente Rovira Ferrando

– Reciclatge de Residus La Marina Alta, S.A. (gestiona la Planta de la Xara-Dènia):

Titular: José Vicente Rovira Ferrando
Suplent: Rosa María Moll Briones

-CEDER Alacant (Centre de Desenvolupament Rural Alacant):

Titular: Josep Ochoa Monzó
Suplent: José Vicente Rovira Ferrando

– Comunitat d’Usuaris d’Abocaments la Bolata:

Titular: José Vicente Rovira Ferrando
Suplent: Josep Ochoa Monzó

– Consell Agrari Municipal:

Està composat tant per representants de l’Ajuntament com d’organitzacions professionals agràries del municipi; pel que seguint amb l’adequada proporcionalitat existent entre els distints grups polítics representats en la Corporació, i prèvia consulta als mateixos sobre els membres que designen per a integrar dit organisme, es proposa la següent composició:
President: José Vicente Rovira Ferrando, Alcalde de l’Ajuntament.
Vocal: Josep Ochoa Monzó, pel Grup polític municipal “Compromís”).
Vocal: Javier Oliver Ferrer, pel Grup polític municipal “Partit Popular”).
Vocal: Sergio Mut Puchol, en representació d’agricultors del municipi.
Vocal: Alejandro Boronat Chofre, en representació d’apicultors del municipi.
Vocal: Francisco Morell Gavilà, en representació dels ramaders del municipi.
Secretari: Juan Jesús Gilabert Mengual, que ho és de l’Ajuntament.

Prèvies les pertinents deliberacions, la Corporació Local, amb el vot a favor de tots els regidors presents, 4 del Grup Compromís i 2 del Grup Partit Popular (sis dels set que constitueixen el nombre legal de membres de la Corporació) i, per tant, per majoria absoluta de la mateixa en tot cas, ACORDA:

Primer.- Aprovar l’anterior proposta de nomenament de representants de l’Ajuntament en òrgans col·legiats.

Segon.- Comunicar els nomenaments efectuats als distints òrgans col·legiats.

Tercer.- Facultar àmpliament a la Presidència per a realitzar quants tràmits i gestions estiguin pertinents en execució de l’anterior.

9.- NOMENAMENT DE TRESORER.
Vist el nomenament com Regidor Tresorer d’aquest Ajuntament de ROSA MARIA MOLL BRIONES, mitjançant Decret d’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, i havent de prendre coneixement el Ple sobre el mateix.
Vista l’Orde de 16 de juliol de 1963, en la que es donen Instruccions sobre el Règim de Depositaria de Fons no Servides per a Funcionaris Pertanyents a l’Habilitació Nacional (actualment habilitats estatals), si la Corporació optara per encomanar les funcions de Depositari a un dels seus membres electes, se li podrà rellevar de l’obligació de prestar fiança.
Per tot això, es conformitat amb el que disposa la Instrucció Primera c) de l’Orde de 16 de juliol, de 1963 per la qual s’aproven instruccions sobre el Règim de les Depositàries de Fons no Servides per Funcionaris Pertanyents al Cos Nacional, el Ple adopta, amb el vot a favor de tots els regidors presents, 4 del Grup Compromís i 2 del Grup Partit Popular (sis dels set que constitueixen el nombre legal de membres de la Corporació) i, per tant, per majoria absoluta de la mateixa en tot cas, el següent ACORD:
PRIMER. Prendre coneixement de la designació de ROSA MARIA MOLL BRIONES com Regidor Tresorer.
SEGON. Rellevar el Regidor Tresorer de l’obligació de prestar fiança, fent constar que tots els membres de la Corporació es fan responsables solidaris del resultat de la seua gestió.
TERCER. Notificar el nomenament a la designada, qui haurà d’acceptar-ho expressament, fent-se càrrec de les seues funcions mitjançant la firma de l’Acta d’Arqueig.
QUART. Comunicar als Bancs, Caixes on aquest Ajuntament té depositats els seus fons i establiments anàlegs el nomenament del Regidor Tresorer després de l’acceptació del seu càrrec.

10.- RETRIBUCIONS I INDEMNITZACIONS A REGIDORS.
Per la Presidència s’eleva al Ple la proposta relativa a retribucions i indemnitzacions a percebre pels membres de la Corporació per l’exercici dels seus càrrecs, de conformitat amb el que es disposa a l’article 75 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, i demés normes d’aplicació general a l’Administració Pública, sent estes les següents:
PRIMER.- No serà objecte de dedicació exclusiva ni parcial l’exercici de càrrecs corporatius.
SEGON.- Els membres de la Corporació podran percebre les següents indemnitzacions en l’exercici dels seus càrrecs:
A.- Per assistències a sessions del Ple, comissions i òrgans col·legiats, a partir de la data de hui: 0,00 €.
B.-Per les despeses efectives ocasionades a l’exercici del seu càrrec (dietes de allotjament, manutenció i despeses de transport, assistències a cursos i congressos, i per participació en tribunals d’oposicions i concursos), segons les normes i quanties d’aplicació general en les Administracions Públiques (Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, sobre indemnitzacions per raó del servici, i demés normes complementàries).
Prèvies les pertinents deliberacions, la Corporació Local, amb el vot a favor de tots els regidors presents, 4 del Grup Compromís i 2 del Grup Partit Popular (sis dels set que constitueixen el nombre legal de membres de la Corporació) i, per tant, per majoria absoluta de la mateixa en tot cas, ACORDA aprovar la proposta anterior sobre retribucions i indemnitzacions a percebre pels membres de la Corporació Local.>>.
Pel seu general coneixement, en El Ràfol d’Almúnia, a 29 de juny de 2015.

ACORDS PLENARI EXTRAORDINARI 27/JUNY/2015
(SESSIÓ II)

Còpia del contingut dels ACORDS adoptats en el Plenari Extraordinari de data 27/Juny/2015 (Sessió II), per majoria absoluta de la Corporació en tot cas, i a reserva dels termes que resulten de l’aprovació de l’Acta corresponent:

<<Únic.- Adhesió específica a l’acord marc de subministrament d’energia elèctrica tramitat per la Central de Contractació de l’Excma. Diputació Provincial d’Alacant. Aprovació de memòria i adjudicació de contracte derivat. Examinat l’expedient tramitat per a l’adhesió específica i celebració de contracte derivat a l’empara de l’acord marc de subministrament d’energia elèctrica de la Central de Contractació de l’Excma. Diputació Provincial d’Alacant, AMS 2/2014. Vistos els plecs de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques i la formalització de l’acord marc amb els proveïdors “Iberdrola Clientes S.A.U.” i “Gas Natural Servicios S.D.G S.A”. Vist que l’Ajuntament del Ràfol d’Almúnia (Alacant) està adherit genèricament al servei provincial de contractació centralitzada mitjançant acord del Ple de data 7 de juny de 2014. Vista la memòria tècnica de data 22 de maig de 2015, redactada per a l’adhesió específica al procediment, que inclou valoració de l’oferta econòmicament més avantatjosa corresponent a la mercantil IBERDROLA CLIENTES S.A.U.. Vistos els informes de la Secretaria-Intervenció. Considerant el règim d’adhesió específica establit, l’art. 7 e) del Reglament d’Organització i Funcionament de la Central de Contractació Provincial i la Disposició Addicional Segona del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic. I sotmesa la proposta a votació, el Plenari de la Corporació Local, amb el vot favorable de tots els regidors assistents, 4 del Grup Compromís i 2 del Grup Partit Popular (sis dels set que constitueixen el nombre legal de membres de la Corporació) i, per tant, per majoria absoluta de la mateix, ACORDA: PRIMER.- L’adhesió específica de l’Ajuntament del Ràfol d’Almúnia, a l’acord marc de subministrament d’energia elèctrica tramitat per la Central de Contractació de l’Excma. Diputació Provincial d’Alacant i formalitzat en data 26 de març de 2015. SEGON.- Aprovar la memòria de data 22 de maig de 2015, “Memòria tècnica del subministrament d’energia elèctrica de l’Ajuntament/Entitat del Ràfol d’Almúnia per a l’adhesió específica a l’acord marc de subministrament d’energia de la Central de Contractació Provincial”, redactada per la Diputació Provincial d’Alacant. TERCER.- Adjudicar a la mercantil “IBERDROLA CLIENTES, S.A.U.” el contracte derivat “Subministrament d’energia elèctrica de l’Ajuntament/Entitat del Ràfol d’Almúnia”, aplicant els termes de l’acord marc, amb un import de preu del contracte 01/07/2015-15/07/2016 de 39.781 €, més 8.354 € d’IVA (48.135 € en total), termini de durada de fins al 15 de juliol de 2016 i possible pròrroga d’un any, la qual cosa suposa un valor estimat del contracte derivat 01/07/2015-15/07/2017 de 77.991,00 €, més 16.378,00 € d’IVA (94.369,00 € en total). Així mateix, aprovar la despesa plurianual 2015-2016, amb autorització i disposició de la despesa de l’exercici 2015 amb càrrec a les aplicacions pressupostàries corresponents, i assumpció del compromís de despesa de l’exercici 2016 amb subordinació al crèdit que per a l’exercici es consigne en el respectiu pressupost. QUART.- Requerir a l’adjudicatari perquè procedisca a la formalització del contracte derivat dins dels quinze dies hàbils següents a aquell en què es reba la notificació de l’adjudicació als proveïdors de l’acord marc. CINQUÈ.- Notificar als proveïdors de l’acord marc i publicar anunci de l’adjudicació en el perfil del contractant amb indicació del termini en el qual es procedirà a la formalització. SISÈ.- Donar trasllat del present acord al Servei d’Assistència a Municipis-Central de Contractació de l’Excma. Diputació Provincial d’Alacant.>>.
Pel seu general coneixement, en El Ràfol d’Almúnia, a 29 de juny de 2015.